/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Soal hati
Kadang kadang ada perkara yang kita tidak boleh luahkan dengan kata kata. Ada kala hati ini sering berkata kata sendirian tentang sesuatu. Sesuatu yang kadang kala aku sendiri tidak pasti. Perasaan dan kata hati aku jauh melayang. Entah apa yang difikirkan. Ada kala mahu sahaja hati ni meronta ronta menahan sebak. Kadang kala ingin sahaja aku meraung sepuas puasnya. Tapi entah untuk alasan apa. Hati ni kosong. Airmata kini lebih galak untuk gugur. Kenapa ? Aku sendiri tidak pasti, Allahurabbi ! Perasaan apa ni ? Sebak.. Sayu.. Kosong.. Adakah sebegini rupa perasaan hilangnya kasih sayang dari-Mu. Adakah ini balasan untuk dosa dosaku? Ya Allah, peluklah hati aku agar terus taat kepadaMu. Amin Ya Rabbil Alamin.


PAST | PRESENT