/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



POst sebelum raya =)
Hye all, see the title k. Ni bukan post raya tapi sebelum raya. Haha, mengarot aku ni =.="  Happy kot semalam coz semua orang ada dekat rumah. Dapat berbuka satu family :) Cehh, macam tak pernah berbuka sama sama je kan.

Okay hari ni proses kemas bilik aku. Bilik aku dah cam tempat pelupusan sampah je. Haha. Almaklum lar selama abang aku tak ada, aku jadikan bilik dia sebagai harta persendirian so bilik sendiri terabai. Tambah pulak dengan tikus (adik aku) yang suka buat sepah. Pergghhh, tak rasa nak marah pun kan :D  Btw, thanks lar adik adikku sekalian sebab buat aku rajin mengemas hari ni. HAHA  Tengah aku syok syok mengemas, ramai lar pulak yang call aku. Adoyai! Jawab semua panggilan dengan penuh sabar :)

Raya tahun ni tak ada bf dowh. Tak syok langsung! --> menggatal jap, hahaha. Guraw je. Tak syok sebab kena bawak buku ke hulu ke hilir. Arghh! Ada sesiapa boleh tangguhkan SPM untuk aku tak? Takut lar nak ambil SPM..

sebelum terlupa ::: SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN. Aku mintak maaf kalau aku ada tulis entry yang korang tak suka or menyakitkan hati or.........??? pape jelar =.=   Sorry sangat sangat taw.
Fullstop dekat sini. Aku nak keluar jap. kbai semua :)


PAST | PRESENT