/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Raya times!!! :D
Happy kowt raya tahun ni tapi hati still risau bout exam. huh! BENCI  feeling cam ni.. Tahun ni start raya dekat lepar, pekan. Wahh, excited beb nak balik. Guess what? Tahun ni juga family aku buat pelik. Balik kampung pada pukul 3.30 pagi, sampai dirumah nenek aku pada pukul 4.57pagi. Arghh, ni semua sebab baju raya ktorang tak siap. Hahaha. Entah pape je kan? =.=" Tapi disebabkan mak aku ni superb, 5pasang baju dapat disiapkan dalam setengah hari. Whoaa, thanks sangat sangat :D love you mum

Pagi raya tu, aku dapat kerja part time kot.. Kerja iron baju anak anak maksaudara aku =.=" Sabar jelar.. Then ada lar seorang insan uh meminta simpati dengan aku untuk gosok sampin dia. Tapi aku buat dunno je, akhirnya dia sendiri yang gosok. HAHAHA.. Kecian kecian..

Lepas semua orang dah balik dari sembahyang raya, start lar program ktorang iaitu BERGAMBAR. hahaha
|
\/
Okay ni pulak pics family aku :D
|
\/
benci kowt tengok pics ni, tak cantik langsung semua muka entah pape =.="

Yan and jiha.. Time ni ada dekat rumah saudara yan di kampung pandan :D

k Fullstop...  malas dah nak upload pics. Hehehe.

Fullstop.. Lastly, aku suka arnab :D dia sangat comel.. Okay lar nak study plak. Huhuhu. kbai semua :D GOOD NIGHT   ZzzZZzz =,=



PAST | PRESENT