/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Acano ni?
Oyeahh! Oyeah! I love shopping so damn much. Especially bila ada pulak cite Mad Markets. Aigooo! Acano ni? *i'm getting crazy right now* Memang kaw kaw lah segmen Mad Markets, ada pulak gegirl yang cute miut ni. Hohoho ^,^ LIKE LIKE LIKE~
Hanis Zalikha Ohsem!!
Haa, omey tak? Siapa cakap tak comel meyh sini aku nak lempang, biar terbeliak mata kau *kidding*
Okay stop it. Nanti kena kebaabommm dengan orang dalam blogger ni =.="

Actually kan, aku dah lame kot teringin nak shopping luar dari area Kuantan ni =,=" Tapi apakan daya aku masih bergelar seorang PELAJAR *terjun katil gaya gangnam style* PM! Nak duit sikit. Jangan jimat sangat dengan budak sekolah *slap me as well* hahaha

Kadang kadang aku nak sangat cakap macam ni ::
"Mak! Nak duit, nak pergi shopping"
Dushh dushh!~ Confirm kena bebel tahap pecah gegendang. Hahaha. Alhamdulillah aku masih mampu untuk beli barang barang yang aku nak dengan duit simpanan aku :) i'm appreciate~

Guess what, nilai barang yang kita terima daripada parents kita lain dengan nilai barang yang kita beli dengan hasil titik peluh kita sendiri. Sebab, barang dari hasil titik peluh kita, kita akan ingat sampai bila bila dan kita akan jaga dengan sebaik mungkin. Kadang kadang kita akan berpuas hati dengan hasil tersebut walaupun harga barang tu lebih murah daripada pemberian orang lain. Betul tak? Just say yes, please please~ *slap me again*


PAST | PRESENT