/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Tired -__-
Fuhhh! Penat gile kot pergi naik bukit. For your information, Aku lah manusia paling laju naik bukit, ala ala smallville gitu. *sila gelak terbahak bahak* Semput aku nak sampai dekat pintu pagar permulaan.  Okay firstly dah give up. Tapi rasa tercabar sebab adik aku laju gila naik =.= *malu, rasa macam nak golek golek dari atas bukit sampai ke bawah =..= Almaklumlah lemak berguni guni mana tak semput nak naik. Hahaha! Okay senyap. Nanti aku campak dekat sungai pahang. Dah setahun lebih aku tak naik bukit, rasa pun dah lain macam. Jalan dekat sana pun dah banyak rosak, berlubang sana sini.

muka penat lepas berjaya sampai dipenamat. Syukur alhamdulillah :)
Haa, nampak muka penat tu.
jangan dipersoalkan kenapa aku macam tu =..= ahahaha ^_^V
Sumpah best! Hhuhuhu. Okaylah, kaki aku dah sakit. Sabit pulak dengan tangan yang menaip =.= Kbai semua. Semoga hari esok lebih baik daripada semalam :) Selamat malam, assalamualaikum



PAST | PRESENT