/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



main masak masak ^_^
Woot woottt! Masa kecik kecik dulu korang pernah main masak masak tak? Siapa yang tak pernah main tu maybe anda berada dalam gua pada zaman purba kot. Hhahaha *Okay gurau je, jangan nak marah sangat lah nanti aku sepak lajulaju baru kau tahu erti penyesalan. Stop it~

Tadi excited gile kot tengok adik adik aku main masak masak. Teringat masa kecik kecik, aku selalu main pasir then petik daun and bunga mak aku. Yang paling best bila kena marah dengan mak aku. Lari pergi rumah jiran. Bila mak tak dapat kejar, mak kurung dekat luar. Panjat pokok belimbing smbil nangis nangis then tertidur atas pokok.  Hahahaha *Cam ngok je masa kecik kecik dulu. Masa kecik jelah ngok, masa besar dah jadi cerdik pandai *winkwink* ;)

Bila dah besar, aku main masak masak guna tepung pulak. Main tumbuk tumbuk + lenyek lenyek + bulat bulat. Dan hasilnya masih sama, mak aku tetap beleber sebab buat kerja bersepah sepah. Bhahhaha! *padan muka dengan aku* Tapi kan kan, mak beleber untuk kebaikan kan :) Walaupun aku selalu cakap-> Mak aku suka dera aku dekat dapur, Tapi sebenarnya dia cuba nak ajar aku cara memasak. Disebabkan itu jugak mak aku dah jadi boss besar dekat rumah, hari hari aku kena masak makanan tengah hari =.=" Sakit otak nak mikir lauk apa yang aku nak masak. Tambah pulak dengan abang n adik aku yang cerewet memilih makanan =.= Sabo jelah~

Bytheway, ni bukti aku dah jadi cerdik pandai sekarang
|
|
\/
donut buatan sendiri :) *sorry gambar ni blurr =.=
Haa, nampak tu~ Pandaikan aku buat! Sorry lah corak tu buruk sikit coz tade idea nak buat macam mana dah =.=" Tape tape, walaupun rupa dia tak cantik mana tapi rasa dia sedap sangat *Aku memang suka masuk bakul then angkat sendiri. Hahaha* Nahhh amik secubit sorang~ Aku baik hati nak sedekahkan makanan dekat orang hari ni :D huhu. K lah semua sampai sini jelah aku berpotpet. Nanti law biar lama lama jadi gila semua orang. Hahahaha. Kbai :) Assalamualaikum and Selamat Malam :D


PAST | PRESENT