/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



boring day+ hot day = hachumm day :D
Hari ni memang bosan. Pergi KIPSAS tade motiff -_- Panas + bosan. Memang terbaik lah *thumbs up* First masuk dalam tu pun dah malu sebab ktorang pakai baju mpp warna kuning -_- Sabar jelah. Jalan buat muka selamber sampai dekat kanopi jualan. Pastu melepak macam orang tak betul dekat situ :D Hahaha. 

Disebabkan bosan yang teramat sangat ama ajak aku pergi jejalan. Okay follow jelah. hehee. Tengah sibuk round round kipsas tetibe terjumpa sorang mamat ni. Seriously muka kenal tapi nama tak tahu. Hahaha. Okay buat dunno. Lalala~ Aku memang sombong :D

Disebabkan ama jalan terlalu laju so aku tarik tangan dia suruh slow. Tapi apa kan daya, malang tidak berbau. Kaki aku terseliuh :( Sakit dowhhh ! Hurmm. Duduk dekat kerusi sambil minum air 100plus. Urut urut sikit, pastu jalan. Sumpah sakit. Tapi buat buat katang. yeahh~ Jiha memang katang =.=

See~ Kan betul aku kenal mamat tu.. Just name je tak tahu. Hahaha! Eh? Kejam gler ayat dia. Pukul betul betul baru kau tahu erti penyesalan =..="


PAST | PRESENT