/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



driver yang setia menemani :)
Okay dah dua hari berturut turut aku keluar dengan encik mizi ni -_- merantau ke serata mall untuk mencari kasut dan tudung. Habis semua kedai dekat ecm, mega and kp aku jelajah tapi satu pun tak jumpa. Penat tak payah nak cakap lah. Hahahaha

Amik jelah kasut ni

Tak nak! buruk

cerewet betul perempuan ni

Biar lah, perempuan memang cerewet :P

Lepas tu kena tinggal sorang sorang dekat kedai tu. Cari mizi, rupa rupanya dia pergi main game. Ape ke senget mamat ni -_- Okay nampak sangat yang mizi dah malas nak melayan aku pergi ke sana sini -_- merajuk sengsorang. Lepas dah beli kasut, ktorg pergi ke Hospital jumpa awek mizi yang cuit miut lagi cantik menawan disana :) So sweet <3 Aku ditinggalkan dalam kereta. Mentang mentang lah jumpa awek. Kurang asam garam mizi ni =..=
 
The next day, pergi kenduri rumah cikgu mariah. Pukul 12.30 mizi datang then pergi amik ama n adik dy dekat rumah. Semua pakai baju warna hitam *kami memang sehati sejiwa*. Hahaha.
Sebelum bertolak ke rumah cikgu.
effect flash yang melampau. choiiii~ 
ape kes aku and suami cikgu je pandang kamera ni :/ Terukk!
ama and afzan :) Kelakar je afzan ni. Hahahaha
Alhamdulillah kenyang ktorang dekat sana. Balik dari rumah cikgu, terus gerak pergi ecm, cari tudung ama. Okay merata turun naik cari tdung tu -_- Penat weyhh! Disebabkan dah nak dekat pukul 3. So ktorang pun balik. Kecian mizi untuk 2 hari ni. Tak pasal pasal jadi driver untuk aku :) btw, thanks alot :*

driver tak berbayar~ Tak pakai seat belt pun masa drive -_-


PAST | PRESENT