/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



next week!!
Seriously, aku musykil dengan diri sendiri -_- Semua orang beria baca buku segala bagai.. Tapi aku...... Menghadap benda alah ni :(   *sedih sengsorang* Macam ada orang kesah plak aku belajar or tak. Haha! Maaf hanya ini yang mampu aku buat:

Buka buku -> Baca satu ayat -> Pergi menghadap tv or online -> Tutup semua tu -> Sambung baca satu ayat -> Jejalan dekat luar rumah or dengar lagu -> Pastu potpet dengan mak aku -> The end

Agak agak dah boleh campak dalam sungai ke belum? -_- Haishhh! Kenapa diri aku jadi pemalas sangat ni !! *again sedih sengsorang* :(  Kboii~

Note : Jujur aku paling takut bila tengok budak lelaki study, I dont know why but its true!


PAST | PRESENT