/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



dermawan ke ni?
Hari ni excited gile keluar dengan maeyrah . Pukul 10 dah bertolak ambil dia dekat rumah then melepak di ecm . Majoriti kedai baru je bukak . Eh ? Macam selok pulak datang awal awal -_- Konon nyer petang tu maeyrah dah nak kena balik perak . Konon jelah -..- *sambung* Lepas tu jumpa dengan kawan kawan maeyrah yang kerja dekat kiosk tu . Feeling macam artis pulak ramai orang serbu secara tetibe :D *berlagak habis* Nak dijadikan cerita , pepagi lagi ktorang dah melalak dekat music box . Ni maeyrah belanja :) Serious , rasa macam segan je dia belanja aku . Start niat untuk belanja dia makan . Then ktorg gerak pergi tc . Makan mcd . Aku bayar semua .

Nak dijadikan cerita . Datang seorang hamba allah ni mintak derma untuk OKU . Dengan pemurahnya aku pun bagi RM10 . Muka maeyrah masa tu macam terkejut gler . Aku just steady je . Lepas mamat tu bla, maeyrah tanye

Kenapa kau bagi banyak sangat dekat dia


Entah . Tade duit kecik dah . Aku bagi jelah



Lorhh ! Tak yah bagi lah . Dyorg tu bukan betul sangat . Entah entah menipu je .



Okay . Mana aku tahu *muke seposen* -_-


Lepas siap makan tu . Otw nak balik . Ada mamat bangla tahan ktorg .

Adik ! Ambil ini kad untuk sedekah sesama muslim . *Dia pun bagi 2 keping kad , kad ayat kursi and nama nama Allah*

Maeyrah pun ambil lepas tu dia tetibe mintak duit RM5 . Masa tu aku pun dah ambil kad tu , bila tahu kena bayar , cepat cepat aku bagi balik . Tapi dia paksa jugak amik kad tu and suruh bayar RM5 . Apa ke sengal mamat bangla ni . Daripada dia ekor ktorang dari belakang better bagi je duit . Pastu baru dia bla . Sumpah aku rasa macam nak baling batu dekat muka dia . Entah pape je main paksa paksa -_- 

Time sampai rumah maeyrah , dia cerita dekat mak dia . Mak dia cakap aku ni dermawan . Okay , aku tak tahu nak buat reaksi apa ; bangga atau sedih sebab duit habis -_-  Ishh teruk betul. Tape lah , benda dah lepas . So aku halalkan jelah .

Note for today : Jangan terlalu berlembut dengan orang yang meminta ni . Better aku buat buat tak nampak daripada terus ditipu -_- Kalau nak bagi pun , fikir logik sama ada benda tu betul or tak  :) Selamat beramal


PAST | PRESENT