/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Kata kata itu.....
Kadang kadang aku lupa ada seseorang yang pernah bahagiakan aku, pernah berkorban untuk aku and menghargai aku lebih dari segalanya. Semua tu aku tak nampak. Tapi... bila dia dah pergi jauh dari hidup aku, baru aku sedar semua tu. Apa yang tinggal just kenangan aku dengan dia :) Kenangan tu mengukir beribu cerita tentang aku dan dia. Kenangan itu juga berlalu membawa aku pergi. Kata kata dan janji dia sentiasa tersemat dalam hati ni meskipun dia telah jauh dari aku. 

"Setiap perkenalan mempunyai beribu makna dan sebab tersendiri mengapa perpisahan itu terjadi." 

Baru sekarang aku faham disebalik kata kata dia. Betul kata dia, perkenalan aku dan dia mengajar erti kesabaran dan pengorbanan. Tapi sebalik perpisahan yang berlaku, membuatkan aku lebih tabah dan menjadikan diri aku lebih dekat dengan maha pencipta. Terima kasih atas semua nasihat. 

- Aku harap suatu hari nanti dia akan bertemu dengan seseorang yang lebih baik. 

                                                                                                                                        With Love,
Jiha




PAST | PRESENT