/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



jangan pernah jatuh :)
Forget what happened long ago !
Don't think about the past .
I am creating something new

Insyaallah , aku boleh lalui semua ni . Melupakan semuanya adalah yang terbaik . Semoga semua ni menjadi pengajaran untuk aku terus bangun daripada tersungkur . Yes ! I can do it !


Ni adalah peluang terakhir aku , lepas ni tiada lagi "peluang" . . Aku tercabar~ Yes , tercabar ! Dia adalah musuh ketat aku . Bukan musuh yang melemahkan aku tapi musuh yang akan menaikkan semangat aku . Aku tak boleh kalah dengan dia . Dia dah ada selangkah dihadapan aku . Tak mungkin aku akan putus asa dan berpatah balik untuk biarkan dia terus berada di depan sementara aku still di belakang . Oh no ! ! Hope perkara dulu adalah kali pertama dan terakhir yang berlaku dalam hidup aku .

Note : Dear people, please shut up and stop talking about me .


PAST | PRESENT