/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Ciao Bella :)
Alhamdulillah . Bersyukur sangat sangat hari ni coz dapat berjumpa secara face to face dengan idola aku :D Huhuhu . . Serious , aku rasa bertuah sebab join majlis ni . Walaupun pada awalnya , aku berkeras untuk tidak hadir ke majlis ini . Entah bagaimana , hati ni terdetik untuk melangkah ke sana . Tak ku sangka , tak ku duga lahh dapat jumpa dia !

First , aku sampai di Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah (KIPSAS) . Aku tak terfikir pun siapa yang akan berceramah . Apa yang aku fikir just "bila nak habis" . Teruk kan ? Belum start program lagi dah fikir pasal balik =..= hehehe . Semasa menuju masuk ke dalam dewan , terpapar di depan pintu wajah wajah panel yang akan hadir . Guess What? Ada gambar Ustazah Fatimah Syarha . Sumpah ! Rasa macam nak melompat kegembiraan ! Okay , shut up ~ Aurat kena jaga weyhhh ! Hahaha :D

ByTheWay , aku lupa pulak nak perkenalkan tajuk forum
|
\/
Okay nampak kan? Hey Beautiful ! <-- feel like im the only one beautiful there . K perasan nak gilakkk ! Then , what the meaning of Ciao Bella ? ? Lets me explain . Ciao means Hello or GoodBye while Bella means Beautiful . So the conclusion , means of Ciao Bella is Hey Beautiful :)

Back to our story :
*MalayVersion*  Ehemm ehemmm . Aku nak berbangga boleh tak ? Okay, tade orang larang . Hahahaha ! Guess what ? Students form 6 dapat duduk barisan hadapan dan berada dalam golongan VeryImportantPerson (VIP). Okay teruja ni ! Bangga pun ada ! Time Ustazah Isfadiah berceramah , dia anggap ktorang ni pensyarah pensyarah . Amin ! Hope semua tu jadi kenyataan. Teringin gilakkk jadi pensyarah. Wuuuuu~ Okay, aku dah hanyut :D

Seriously, Ustazah Isfadiah dan suami dia sangat sporting and fun :)

Next , We talk about fashion . HIJABISTA . Pernah dengar kan ? Okay hari ni memang beruntung sangat sebab dapat mendengar nasihat dari konsultan imej iaitu Cik Mastura Mansor . Tuannya amatlah comel , kecik je tapi suara beliau lantang . Intonasi time dia bercakap , sumpah best ! Tak jemu langsung dengar dia bercerita . Gaya pemakaian dia yang ala ala Professional tu memang elegant gilakk !


See, she look at me lahhh ! Hahahaha #selok


So here my idol with catriona ross .
Alhamdulillah dapat juga bergambar dengan mereka :) Sumpah bangga gilakk dapat jumpa mereka . hehehe

 Tak tahu nak cakap macam mana . Yang pasti mereka sangat sangat cantik :)




PAST | PRESENT