/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Tengah syok syok layan tv tetibe ada satu makhluk Allah yang menghalang pandangan aku . Terintai intai nak tengok tv tu . Okay fedup . Sakit tengkuk aku . Mata aku tertumpu tepat pada abang yang sedang tekun mencari pakaian yang masih tak berlipat . Tengok muka dia , macam ada something yang dia cari . 

Kau cari baju hitam yang tulis Phuket ke ? Baju tu ada dalam bilik aku , mak tersilap letak .

Tak lah . Aku cari singlet aku . Baju tu kalau kau nak pakai , pakai lah . Aku tak kesah :)

Kenape plak ? Kau tak nak ke ?

Tak lah . Aku bagi kau pinjam je . Malas aku pakai baju tu , haritu ada matsalleh tegur aku . Dia tanya aku pernah pergi sana ke ? Hahahaha *muke bangga*

Eleyhhh ! Abis kau cakap ape ?

Aku cakap lah , aku tak pernah pergi . Kawan aku yang bagi baju ni . Hebat tak aku ? Sampai matsalleh tegur aku .

Eleyhh selok lah !

Tu lah kau , kau tak tahu abang kau ni handsome . Sampai ada budak tinggal nombor phone dekat motor *angkat kening dekat aku*

Yedop ? ? Entah entah mak nyah yang letak . Hai abang manis . Hahahaha ! kelakar ~

Tak ! Budak perempuan lah . Aku tegur dia masa dekat tempat isi motor masa dekat stadium . Masa nak balik tu ada nombor atas moto . Haaa *again muka berlagak*

Bohhhh ! Entah pape je . Kau amik ke nombor tu ?

Tak . Member aku dua orang sampai berebut nak nombor tu .

Hahahaha ! Senget lah . Comel sangat ke ?

Entah . Boleh tahan lah .

Ni kelakar ~ Ada jugak perempuan macam tu zaman sekarang . Buat malu je pas pas nombor dekat lelaki . Terdesak sangat ke ? Hahahaha !


Imagine mak nyah mengorat abang aku ~ Hahahaha . Kbai


PAST | PRESENT