/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Dah Graduate ke?
Yeah dah graduate ! #Hempok aku please~ Exam pun tak lagi konon dah graduate. Aku rasa event tadi sepatutnya dia tulis

" Majlis Release Tension Pelajar Tingkatan 6 Atas dan 6 Bawah" 
bukan 
"Majlis Graduasi bla bla bla"

Ishhh~ Pelik pelik je cikgu ni. Ktorang tak exam lagi takkan dah graduate -_- Kenapa Event ni tak buat after ktorang exam, baru ktorang boleh ENJOY~ Hmmm, its okay lah cikgu. Kami terima seadanya. Btw, terima kasih kepada pelajar lower 6 sebab berjaya kendalikan event ni dengan baik walaupun pengacara majlis cakap seseorang atas pentas tu :D Rasa macam nak pergi dekat dia then suruh dia cakap kuat kuat.

Seriously, aku happy sangat dengan event ni, walaupun ada terpalit beberapa kesedihan dan kesakitan daripada beberapa orang insan disana. Dah stop ! Tak nak ingat pape -_- Kau tak nampak ke aku tengah happy ni~

Persoalannya "Kenapa aku posing macam tu ? "

Sebab ayah aku call. Tapi masa tu aku dan ama nak amik gambar so jadilah sebegini rupa.
Hahahaha. Tade motif ayat aku :D

Seronok betul dekat satu meja tu just ada 8 orang dan semuanya jenis makan sikit sikit. So memang tak dinafikan tempat ktorang yang paling banyak makanan yang tak habis. Siap boleh pas pas makanan dekat orang lain. Awesome kan~ hehehe

Alia, Shamira, Jiha and Ama
Sebelum makan sempat lagi bergambar. Btw, abaikan mata aku yang lebam tu. Haishhh spoil betul~

Cikgu Mahiza, Cikgu Siti dan Teacher Jamilah
Guru guru yang tersayang + baik + sporting + Awesomeee~ Wish me luck teacher :)

Wooo~ Ralat kita ambil gambar king of the day. Hahaha. Memperkenalkan King Of The Day : Firdaus Shah dan Personal Assistant : Anizam Shah. Opss! Baru perasan nama mereka ada "Shah" dekat belakang. Hohoho. Tahniah Firdaus @ Debik

So this is Queen Of The Day : Fathin NurShamira. Beliau telah memegang gelaran Queen 2 tahun berturut turut. Gorgeous kan?! Hehehe. Comel je dia :3


Time tunggu abang aku datang. Lama gile aku tunggu dekat tangga ni -_- Sampai hati kau abang biarkan adikmu ini keseorang di tangga yang tak berapa nak cantik ni :( Sedih tahu tak ! Penat aku tunggu.

Lastly, ini je yang aku dapat dalam event tu



PAST | PRESENT