/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Final exam bakal menjelang
Memandang harini 18 Oktober 2013, just tinggal lagi 20 hari nak FINAL EXAM~ Tak sabar weyhhh ! Aku dah penat menghadap semua ni. Pergi sekolah adalah perkara yang paling meletihkan -_- Kadang kadang terfikir "Kenapa lah tade escalator untuk sampai ke sekolah dengan cepat dan selamat" Tapi hakikatnya semua tu hanya angan angan. Kau ingat mudah ke nak pergi sekolah ni ? Jalan tengah panas, dari hulu ke hilir then hilir ke hulu. Penat tahu ! 

Disebabkan aku tension dengan exam yang semakin hampir, maka wujudlah En. JER dalam hidup aku dan sentiasa menemani aku siang dan malam. So sweetttt~ Rasa macam 'dunia ini aku yang punya' 
 
Bagi menghilangkan rasa tension dalam jiwa ni, aku ambil keputusan untuk keluar beriadah. Cehhh~ beriadah lah sangat kan. HAHAHA ! Nak pergi jejalan dekat Mall tapi tade peneman. Nak pergi Jog pun tade peneman. So ape boleh buat? Beli aiskrim then lepak dekat depan rumah sambil tengok mamat vietnam buat banglo dekat depan rumah aku ni -_- Hidup sebegini memang sedih :(

Its okay lah, after exam aku nak balik kampung dengan ego kesayanganku. Agak agak parent aku bagi tak? Macam mustahil je -_- 

"Ya Allah mudah mudahan keputusan peperiksaan aku semester ini lebih baik daripada sebelumnya. Amin Ya Rabbal Alamin "


PAST | PRESENT