/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Orang chipsmore
Sometime aku pelik kenapa seseorang hadir dalam hidup kita ni macam chipsmore. Bak kata orang,

"sekejap ada sekejap tade"

Jom labelkan topik ni "Orang Chipsmore" Hahaha. Comel :3 Apa yang aku perhatikan, orang chipsmore ni hanya akan wujud just untuk semua ni : 

#1 Tambah kenalan
Alaa senang cerita macam dalam laman sosial tu "facebook, twitter, wechat, insta segala bagai tu" Tipu lah kalau manusia zaman sekarang tade benda alah tu. Orang Asli pun ada facebook tahuu ! Hahaha :D Kadang kadang orang add kita supaya kita kenal dia dengan harapan dapat friendly lah dengan semua manusia dalam laman sosial. Ada jugak jenis manusia yang memandai mandai add tapi langsung tak bertegur sape dengan orang tu. See~ nampak sangat dia langsung tak berminat nak berkawan just nak tambah friendlist je. 

#2 Sunyi
Orang yang sunyi ni kadang kadang kelakar bila berkata kata. Dia akan mengeluarkan pelbagai soalan kepada seseorang. Adakala dia mengeluarkan soalan diluar jangkaan orang lain. Omgosshhh! soalan apa ni? Gila kaww orang tu terkejut. Hahaha. Bila sunyi adalah dia, kalau dia ada teman baru memang confirm lah campak kau jauh jauh dari hidup dia. Dan berulang sehingga tiada penghujung. Pernah terkena?? *samalah kita* haha :D

#3 Jadi pendengar
Aku bangga sangat tengok orang yang sanggup jadi pendengar setia untuk setiap masalah orang lain *salute* Sebab aku tak macam tu. Sekali sekala aku boleh terima. Kalau hari hari nak cerita benda yang sama baik tak payah lah. Buang masa sebab aku sendiri tak berminat nak tahu. Yeah ! Orang chipsmore boleh jadi dalam situasi macam ni. Bila ada masalah cari kita, bila happy lupakan kita. Got it ?? Wooo~ Aku benci semua ni. Aku bukan pendengar dan penasihat yang baik :/  Dan perkara yang paling aku benci bila dia minta pendapat, bila bagi pendapat, dia taknak terima. Huhh! Rasa nak hempuk hempuk dia dengan kayu balak =..="

#4 Ada bf/gf
Ni cerita bagi monyet monyet yang sedang bercinta. Kadang kadang aku tak faham kenapa orang yang bercinta ni selok sangat dengan bf/gf dyorang sehinggakan mengabaikan orang lain. Chopp! Bukan jealous okay. Just pelik. Baru bercouple act macam dah berkahwin, berkepit sana sini. Bila bergaduh terkejar kejar orang yang diabaikan. Bila berbaik dia akan kembali kepada sikap yang lama. Dimana ucapan "terima kasih"? Adakah dengan layanan yang seteruk tu? One day kau akan rasa semua tu balik. Aku berharap sangat :/

Note : Orang chipsmore ni buat aku rasa lapar sangattttt ! Haishh ada aku makan orang nanti -_- 

With Love,
Jiha



PAST | PRESENT