/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Enjoy Your Stay
Welcome 2014, and 
Good Bye 2013 *lambai tangan*

Hope You Enjoy Your Stay !

Yes ! I enjoy with my life. I dont care what ever people said behind me. They are such a fool ! Afraid, face to face with me. HAHA xD  

So now lets create a new life without other people~ 

Azam 2014 :

♥ Eat
♥ Sleep
♥ Online
♥ Watching Television
♥ Hangout
♥ Burn "MONEY"
*And repeat from the top :D

Hahaha ! acah acah pandai speaking plak aku ni. Okay aku tak tahu azam aku ape -_- 
Apa yang aku harapkan sekarang ni just nak sambung degree ! And hope my pointer 3.00 ke atas. Taknak stay 2.9 dah :'( 

Janji aku untuk tahun 2014 :

Pastikan semua subjek yang aku amik dapat A and B je. Taknak C. Kalau ada C, aku akan repeat paper sampai capai target aku. Muet plak kalau boleh nak band3. Tapiiiiii, speaking sangat menakutkan :-/

That all ! Okay dah malas nak taip panjang panjang :) Kbai u'll ! Assalamualaikum

With Love,
Jiha


PAST | PRESENT