/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



I just need...
Kadang kala diri ini memberontak mengatakan benci. Tapi hati lebih mengetahui segala galanya.
Aku bukan orang yang terlalu mudah membenci.
Diri ini sudah penat. Terlalu penat sehinggakan aku tidak terdaya lagi untuk bangun.
Biarkan aku terus begini. Suatu saat aku akan pulih seperti sedia kala. 
Kenapa hati ini sakit ? Sakit sangat bagaikan ditikam bertalu talu. 
Airmata pula laju mengalir tanpa dipaksa. Puas aku menahan tapi hati ini begitu mudah rapuh.

Aku perlukan bahu untuk menangis..
Aku perlukan tangan untuk terus genggam aku daripada terjatuh.
Aku perlukan kata kata semangat untuk aku terus move on.

Please. Aku hanya perlukan itu. Tak lebih sayang..

Hmmm its okay.. aku faham


Note : Maaf untuk setiap kesalahan aku. Seandainya diri ini tiba tiba menghilang, ketahuilah kau sentiasa ada dalam ingatan aku. 

With Love,
Jiha


PAST | PRESENT