/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Pengakhiran sebuah persahabatan
Aku rasa sepanjang aku hidup, aku tak pernah membezakan cara layanan aku terhadap kawan kawan. Aku layan semua sama. Just antara berlembut dan kasar je. Aku pelik bila ada orang cakap: 

"aku tak pedulikan dia"

chop chop ! memang kalau kawan kena mesej 24jam, call setiap minit and berkepit sepanjang masa. Camtu? Sorry to say lah. Aku tak suka membuang masa dengan semua tu. Kawan je kot, bestfriend aku pun tade lah mesej selalu. Mesej bila penting. Kau agak tak boring ke mesej 24jam? Call setiap minit? Berkepit sepanjang masa? Please lah, aku rimas dengan semua tu. Aku paling benci di kongkong. Lain lah kalau kau tu parent aku. Try kau imagine, kalau semua benda kau dah cerita dekat someone tu, agak agak bila kau jumpe dia nanti kau nak cakap ape je. "sihat" "dah makan" camtu? Bapak membosankan !

Serious talk eh, aku paling ANTI berkawan dengan orang yang tak reti nak hormat orang lain. Marah tak tentu pasal. Cakap kurang ajar. Yang paling tak boleh bla bila aku layan baik guna "sy awk" dia gune "aku kau" memang aku rasa fedup arhh ! Tak mati pun kalau tak berkawan dengan kau tu. Kalau tak suka sekalipun just cakap je tak suka. Tak payah nak tunjuk perangai kurang ajar sangat. Menyakitkan hati orang je.

Selama aku hidup, kau orang yang pertama layan aku macam ni. Bapak best !! Nak sangat aku pergi jauh dari hidup kau kan. Okay fine. Sampai bile bile aku takkan maafkan kau. Sekali aku benci orang tu sampai bile bile aku benci. Ingat tu ! 


PAST | PRESENT