/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Ramai kawan?
Pelik bila ada orang cakap "untunglah ramai kawan".. Wooo~ Ape ni? Aku salah dengar ke? Hahaha. 
Aku ramai kawan? Macam tak je.. Mungkin kawan dalam laman sosial tu ramai. Tapi hakikatnya, aku mane ada kawan.

Can you imagine, sepanjang lorong rumah aku ni, aku just ada seorang kawan, suhida. Tapi tak rapat mane pun, cakap pun kadang kadang. Then lorong yang satu lagi tu zaheerah, pun same jgk. Mane pernah keluar lepak samesame. Serious talk ni !

Mungkin sebab rumah ni jauh daripada orang kot that why aku dan adik adik aku ni tade kawan -_- Jujur eh, ktorang dari dulu lagi just kawan dengan orang area rumah, itu pun 2 3 orang. Tu masa kecik kecik cili padi lah, bila dah besar ni langsung tak pernah keluar rumah nak jejalan and melepak dengan "2 3 orang" tu. 

Masih lagi nak cakap aku ramai kawan?
Aku just ada 2 orang kawan yang selalu hangout samesame, ama and mahirah. 2 orang manusia tu je yang selalu ajak aku keluar merata rata. Itu pun dah kira "satu kampung" walaupun rumah bapak gile jauh dari rumah aku >.<

Selebihnya, just kawan gitu gitu je. Jumpa "hai hai" then "bye bye". Can you understand me?????
Aku boleh kira dengan jari lah siapa yang betul betul rapat and kenal aku. Orang asli dekat luar sana lebih ramai kawan daripada aku ni haaa. Bapak sedih weyh tade kawan.

Bila nak keluar bandar je mesti akan fikir 2 3 4 5 6 7 8 9 kali. Nak ajak siapa? Naik apa? Pergi mana? Boleh ke? Payah tahu tak ! Sometime aku akan fedup dengan sendiri. Sedih sensorang. Hukhukhuk :'(


PAST | PRESENT