/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



First entry in 2015
Hai semua ! Dah banyak kumpul rindu untuk aku? hahaha konon macam ada orang nak rindu je.. Well dah lama rasanya tak berpotpet dalam ni kan. Almaklumlah bila dah start bergelar mahasiswi ni busy la sikit, payah dah nak curi masa untuk berpotpet dalam ni. Ececeh ayat~ keluar jejalan boleh plak. Hahaha *slap*

So this one new post in 2015 lah kannnn?? Perghhh sekejap je rasa. Semua kenangan 2014 akan sentiasa aku simpan dalam hati.

Tahun ni kalau boleh taknak dah cakap pasal pakwe segala bagai tu. Aku nak cari kawan baik lelaki,

  • Kita act like couple but the truly we're not
  • Kita selalu gaduh gaduh tapi tadelah sampai sakitkan hati memasing
  • Kita selalu hangout sesame. Talk about something crazy 

Just we.. And i hope walaupun kita kawan baik kau jangan ada someone special selain aku. Sebab aku taknak ada orang ketiga, keempat, kelima and so on~


Perkara yang nak sangat aku buat tahun ni;

"Duduk dekat satu tempat just pandang bulan dan bintang. Talk and talk and talk"

HAHAHAHA nonsense wishlist betul aku ni. Kesah plak kan?

Okay tak tahu dah nak merapu pasal ape. So kbai uols~


PAST | PRESENT