/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Setiap dugaan ada hikmahnya.
Entah kenapa aku rasa macam macam dugaan yang aku timpa bulan ni. Dengan result economy yang agak low, rasa cam "kau tak belajar ke ape dalam kelas??" Perghhh heart attack ! Then dugaan phone tetibe rosak, bagai nak gila jadinya. Serious yang tu paling stress. Nak dijadikan cerita, haritu masa balik cuti midsem aku ambil fon nokia c3 waktu zaman tok kaduk tu bawak uum. Kononnya if nanti nak balik tak payah sibuk nak jimat bateri sebab ada phone nokia tu if dah sampai kuantan. Konon jelah. Tup tup~ fon nokia ni jugak lah yang jadi penyelamat. Walaupun kecewa cam hape entah, tapi tetap bersyukur sebab ada kemudahan lain yang masih membolehkan aku berhubung dengan orang lain. Alhamdulillah.. Btw, Nokia c3 ni ada wsapp okay~ Kau ade? HAHAHA ! *tak lawak*

Harini berskype dengan family. Seperti biasa gunakan abang sebagai orang tengah. Well~ aku orang jauh kan. kahkahkah ! Bercerita segala bagai, mengadu macam macam dekat mak dan abah. Of course bila nak something kita kena highlight benda tu banyak kali. Gaya muka sedih tu kena ada *penting!* Hahaha. Buat ayat sedih. Mintak pendapat konon kononnya. Then see~ Abah dah setuju nak belikan fon baru. Alhamdulillah :) 

Note: Abang, syikin dan imah mohon cemburu yeee~ Hahahaha.

Btw, aku bukan selalu mintak fon dengan abah. Abah belikan fon dekat aku masa form5, then ni permintaan yang kedua. Selebihnya aku selalu beli fon guna duit simpanan sendiri. So tak heran if aku cakap abah akan keluarkan duit untuk apa yang aku nak. Hehehe 
Plus, aku mintak pun atas dasar "HADIAH BIRTHDAY". Beberapa hari lagi kan birthday aku. Dah la tak dapat celebrate dengan family. Hukhuk~ sedih ! 
Hope sangat beberapa hari lagi hadiah birthday tu akan tiba di UUM. InshaAllah :) Semoga dengan pemberian abah ni, aku dapat hadiahkan keputusan yang cemerlang untuk sem ni. Aminnn ! 

With love,
jiha


PAST | PRESENT