/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



OLDSELF
Can i be my old self ?

Sumpah aku penat asyik dikecewakan. Penat bila mengharap. Penat bila rasa tak dihargai. Penat bila rasa tak diperlukan. So can i be my old self? Aku nak jadi cam dulu. Nak buat hal sendiri tanpa ada sesiapa yang istimewa. Kekadang aku terfikir, aku ni memang tak layak untuk bahagia ke? Aku tak layak untuk disayangi ke? Entahlah, kalau fikir salah siapa. Memang semua tu berbalik pada aku. Serious. 

"Ada hikmah disebalik pertemukan kita dengan seseorang itu"

Yes, this totally true ! Aku mula kenal abuwa. Dia selalu mention pasal "MAHAL". Otak aku loading je fikir apa yang dia cuba maksudkan. And now, aku dah faham. Aku, perempuan. Kena mahal. Jangan senang senang nak jatuh hati pada lelaki. Yes aku rasa bodoh. Tersangat bodoh. hmmm

With Love,
Jiha


PAST | PRESENT