/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Unik
Hubungan kita tak macam orang lain yang boleh jumpa tiap saat dan ketika. Boleh bermanja manja. Hubungan kita lain. Terlalu unik. Hubungan kita mengajar saya untuk menerima awak seadanya. Hubungan kita mengajar saya untuk mengalah. Hubungan kita ni juga mengajar erti setia. 

Serious, awak terlalu perfect untuk saya. Kadang kala saya berasa rendah diri bila bersama awak. Saya tiada paras rupa yang cantik untuk awak kagumi. Saya tak sebijak awak sangkakan, saya banyak kali gagal dalam ujian. Saya tidak juga kaya. Tapi awak masih disamping saya. Saya bahagia. Saya bersyukur. Terima kasih.

Untuk kali pertama dalam hidup, saya terlalu mengharapkan seseorang macam awk. Saya tak macam dulu *serious talk* Saya tak boleh merajuk lelame dengan awak. Saya tak boleh awak tade. Yes, mungkin jarak ini yang menjaga hubungan kita. Saya terlalu sayang hubungan ni. Even saya banyak kali sakitkan hati awak dan kecewakan awak, jauh dalam sudut hati saya, saya takut kehilangan awak. 

..... MAAF

With Love,
Jiha


PAST | PRESENT