/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Jangan berjanji dengan aku
Aku tak suka betul orang yang jenis suka berjanji then kau mungkir janji tu. Its hurt bebeh ! Kalau kau rasa janji tu payah untuk ditunaikan better dari awal kau tak payah bagi ayat harapan mengunung tinggi dekat orang. Aku pantang dengan orang macam tu. Rasa macam nak slap pergi balik jeee~ =.= Bila first kau buat, aku boleh consider lagi. Tapi bila dah selalu kena sape tak sakit hati. Jangan buang masa orang lain sebab kau. Aku ni bukan baik sangat, mulut aku ni aku try je kunci rapat rapat untuk elak dari keluar perkataan yang teruk teruk. Tapi kalau kau dah mintak berulang ulang kali, aku bagi dengan hati terbuka. Jangan one day, friendship tu hilang sebab perangai kau. And jangan biarkan aku ungkit balik semua benda yang kau dah buat dekat aku, once kau akan rasa perit sangat dengan ayat aku. 

Like people always said "Bangang is everywhere" and you are the one of them.

Opss sorry, rude kan? Kesah plak aku, HAHAHA ! Kau boleh pergi mampus dengan janji janji kau


PAST | PRESENT