/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Mengata
Aku tak pernah rapat dengan kau. 
Aku tak pernah sikit pun cara hal kau. 
And yang paling penting.. aku tak pernah kenal pun kau.
Tapi.. apa motif kau amik tahu hal aku. Siapa aku, latar belakang aku? Dan yang paling pelik bila kau boleh duduk mengata aku. WTF ! Motif sangatttt~ Aku tak kesah kau nak mengata sebab aku tak tahu nak mengata ape pasal kau. Aku bukan jenis amik tahu hal orang lain. Tak penting untuk aku amik tahu =,=

Its okay. Aku terima. Relax la beb, hari pembalasan tu ada. Janji Allah. Aku pegang janji Allah.
Tapi satu je aku nak bagitahu, terima kasih untuk pahala tu :) Kau kena ingat doa orang yang teraniaya ni Allah akan makbulkan. Dan doa aku untuk kau hanya Allah yang tahu. Assalamualaikum.

Pendosa,
Jiha


PAST | PRESENT