/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Dear my kakak,

Tak kesah berapa ramai orang kakak yang hadir dalam hidup saya, awak adalah kakak yang terbaik yg saya pernah jumpa. Awak kakak yang saya sentiasa idamkan dari dulu lagi.. Ececeh konon jiwang. Okay geli. 

Start balik....

Weyh kak, jangan ingat dah keluar dari UUM tu nanti awk boleh sesuka hati lupakan saya pastu jumpa adek lain lah ! Saya akan pastikan awk sentiasa akan rindukan sy. Well, bukan nak berlagak tapi saya rumate and adek yang terbaik pernah hadirkan? :D hahahhahahahaha riaknya aku. Ya Ampunnn. hahaha kesahlah. Sekali awak dah masuk dlm hidup sy, dah create memacam memori dengan sy, jangan berangan nak bla bodoh macam tu je eh. Awk kena bertanggungjawab !

Thanks utk beberapa sem yang lepas sebab sudi jadi rumate yang superb. Walaupun sy ni suka buli awak. Suka buat sepah. Suka moody. Nasiblah sape suruh dapat bilik dengan sy. HAHA ! Setiap sem tu kita belajar mengenali antara satu sama lain sehingga kita boleh rapat macam ni. Bukan mudah kita nak pegang title "rumate sweet" sampai buat orang lain jeles. Keluar memane sesame. Semua sesame. Hahahaha. 

Almaklumlah sy ni kuat bercakap, memacam nak cite dekat awak. Semua benda sy cite. Hahaha. Awk plak jenis melayan je sy ni. Habislah~ Bilik kita tersangatlah bising dengan suara kita gelak gelak. Pastu bila datang angin taufan dia, haa tahu plak senyap bilik kita tu.. hahahahaha. Yelahh, semua benda gaduh tu semua berpunca dari sy. Sy start pastu melarat. Nasiblah awk jenis yg lembut gitu, pandai memujuk walaupun awk annoying gileeee. hahaha

Sumpah sy takkan pernah lupa yg awk jaga sy sampai tak tidur malam. Walaupun masa tu awak baru je balik dr program protokol tu dan sy tahu yg awk penat masa tu. Tapi awak stay jgk jaga sy. Adoiiiii kenapa sweet sangattttt :') Thankss. Sy terharu sangatttttt. Tak tahu macam mana nak balas semua jasa awak masa tu. 

Next sem awak dah tade dengan sy. Entahlah macam mana hidup sy tanpa awk dekat sane. Saya dah terlalu bergantung pada awak. Dah terbiasa buat pape dengan awak. Bila awak tade...... Hmmmmmmm. Saya nak awakkkk !

Nanti saya nak tidur peluk sape?
Sape nak teman sy pergi dobi?
Sape nak teman sy gigih cari makanan?
Sape nak jadi driver sy?
Sape nak pergi beli makanan dengan sy?
Sape nak layan cite dengan sy dekat bilik?
Sape nak jaga sy time sakit?
Sape nak menyanyi dalam bilik dengan sy?

Sumpah sy nak awak ! 

hmm sy tak boleh buat pape dah sebab awak dh tade dekat sy masa tu. Sy kena belajar berdikarilah kan? hmm macam mana nak start semula dari awal... Sy takut nanti sy rindu awak. rindu awak sesangat.. 

Awk doakan sy okay je eh dekat sana nanti. Lagi setahun setengah dekat sana. Hmm
Thanks kakak for everything. i love you so damn much ! 


With Love,
Jiha


PAST | PRESENT