/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



pape jelar :P
3 paper lagi nak abes ujian. haishh, tak sabar nyer. Malas dowh nak bace buku ---> jujur ni.. HAHA.. Bila lar nak habis sekolah ? Tak sabar nak berambus dari alam persekolahan. Tapi bile fikir balik mesti nanti aku miss pada alam tu kowt. Kowt jelar :)
Keseluruhan hari hari aku : HAPPY tahap maximum :)  Yeah akhirnya berjaya jugak aku pujuk ayah aku suruh beli handphone baru. Ni semua berkat abang aku. Haha, thanks lar bro. * confirm kau tak tahu pe berkat kau kan? Haha.. KEEP THE SECRET lar :D  Next : Dapat ramai member from POOL and TAGGED, best kowt dapat member baru *tu pun nak beria kan kan kan? err  =.="   Okay next : Aku ada lar duk merungut + menangis depan mak aku ni, sebab bila nak pergi kelas tambahan petang tade transport. Agak malu lar nak pergi tumpang member sebab kecian jugak dekat dyorang kena amik and hantar aku kan *cehhh, cam aku ni anak raja je kan? tak sabit pown =.="  So mak aku pun mengadu pada ayah aku, dy cakap nak beli motor baru untuk aku. Hahaha, hope dapat betulbetul lar. ngeee :D Okay cukup lar tu cakap pasal benda happy. Nanti law tak jadi nanges pulak aku ni *action je tu :D

Turns to other mood
|
\/
Nak TOPUP!!! tapi law isi topup bukan aku gune pown kan. Asyik asyik sedekah dekat orang kredit uh =.=" <-- bapak baik nyer aku ni. 

Hurmm, esok cukup sebulan. Tak pelar, kalau dia happy aku pown happy :D <-- see, aku still boleh tersenyum walaupun hati aku sedih gler gler. Kalau ada jodoh tak kemana nyer kan? *try untuk memujuk hati. Sumpah aku rindu gler gler dekat budak tu. siapa? tak perlu tahu kowt. Name dia dah familiar dengan blog aku ni. Okay fullstop :D 

Start esok aku nak berhenti jadi STALKER dia yang paling SETIA. kbai semua :)


PAST | PRESENT