/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Question :D
Kenapa mesti wujud hack?
Aku pelik kenapa ramai sangat orang kena hack. Ape faedah orang yang hack dekat someone tu ek? *masih tertanya tanya =.="  Tapi yang membuatkan aku bertambah tambah hairan bila someone tu sanggup buat dirinya seakan akan di hack tetapi kenyataannya tidak. Adakah untuk menarik perhatian orang? atau ingin menyembunyikan perkara sebenar dengan kewujudan si hack?  Kepada si hack --> aku tidak tahu motif korang apa. Tapi hope korang stop lar hack orang lain. Kecian pada mereka. Maybe korang bermusuh tapi korang tade hak nak menjatuhkan maruah seseorang. Ala, kalau tak puas hati sangat, face to face jelar terus . Settle masalah :D

My love ?
Penat weyh nak jawab soalan sorang sorang. "Awak ada bf?" "boleh sy jd bf awk" "awk nak nombor fon". Sumpah malas nak jawab. Tangan aku gatal je nak remove dyorg dari friends aku. Nasib aku ni sabar orangnya. HAHA *gurau je.  Aku rasa macam tak nak couple je sehingga habis SPM ni. Lepas abis SPM, aku kena masuk kolej komuniti sementara tunggu result SPM keluar. huh, malas weyhh. Tapi bila fikir balik bagus jugak masuk situ, boleh tambah kenalan + cari BF baru. HAHA *menggatal :D

Adakah dia betul betul sudah berubah?
Kalau korang betul betul dah berubah, alhamdulillah.. hehe.. Aku sebenarnya tak sangka boleh rapat dengan korang. Eh, aku sesat ke ni? HAHA :D  Aku ingat hanya aku yang sedar semua ni. Ternyata ramai lagi yang perasan dengan perubahan yang berlaku. "Benci lama lama sayang" <-- Yeahh aku percaya benda ni :D


PAST | PRESENT