/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



LOVEthismoment :)
Hari ni aku penat sangat. Bangun lewat, kelas start pukul 9 then bertolak dari rumah 9.30.. Bawa moto cam minah rempit, 10minit je. haha. huh! Nasib nasib kereta tak banyak masa tu :) Balik sekolah pergi pantai untuk study addmath. Then pergi hantar amalina balik. Adehh =.=" pening gila kepala masa tu. Nasib jalan clear je, tade lar sesak nak sampai rumah. huhu :)

Nak follow parents aku pergi rumah opah, tapi disebabkan aku terlalu pening so aku pun tidur.Tinggal lar aku dengan abang dans dekat rumah tu. Then terjaga sebab abang dans kejut. Adoyai!! kacau je dia uh. Malas nak bangun so aku tidur balik, buat dunno je ngan dia.

     "weyhh, bangun lar. Ada orang datang uh. Ka g buat air. Aku cari teko tak jumpa. Cepat lar..Ramai orang tu " (buat muke kecian) 

 Adoi, aku memang taleyh bla tengok orang buat muke kecian. So aku pun bangun terus masuk dapur. Tak tengok pulak gerangan orang yang bertandang dekat rumah aku masa tu. Okay chill, aku pergi basuh muka. Then buat air, abang dans lak isi kueh yang mak aku buat sebelum keluar tu. *rajin lak abang aku ni. HAHA..

Aku: sape yang datang?
Abang dans: entah. aku mana kenal. Tapi aku rasa dia sedare kita lar.
Aku: semua orang ka tak kenal.. weyh, call tak lagi mak, suruh balik?
Abang dans: dah.. mak cakap mak baru sampai rumah opah, so lewat sikit balik. Dia suruh kita layan tetamu..
Aku: malas nyer lar...

Tengah syok syok isi cawan dalam dulang, terperanjat tengok paklang ada dekat belakang.
 Guess what? Tetamu yang datang uh, paksedare sepupu ktorang. Adehh, bongokss punye abang. Tak kenal sedare sendiri.. Buat malu je =.="

Lepas tu hidang air n kueh uh. Pergi dekat abang dans dekat dapur..

Abang dans : keropok ni, ayah ke beli?
Aku : mana lar aku tahu..
Abang dans : tapi tadi aku rasa keropok ni tade pun dekat atas meja. Sejak bila pulak ada dekat sini?
Aku : entah (buat muke pelik)
Abang dans : Orang tu kot yang bawak..
Aku : maybe lar kot. Meyh lar sini keropok uh. Ka g basuh kuali. biar aku potong keropok ni.

*Dia pun ikut macam arahan aku uh :D (bangga jap coz abang dans dengar cakap aku) HAHAHA..

Then dia yang goreng keropok uh. Aku lak pergi basuh pinggan.. Lepas ciap tu, masing masing pergi layan tetamu. Berpot pet macam2 dengan paklang. Sambil uh layan FB jap. heeee~ kesian pulak aku tengok abang aku, Macam blurr je duduk dekat situ. Biasa lar orang tade modal nak bercakapkan. Kenal pun tak. Adehhh =.=" buat lawak je abang aku ni.

muhammad rasydan bin mahiyudin
*Sumpah rasa cam HAPPY sebab dapat together-gether ngan dia. Walaupun ktorang selalu bergaduh, ada waktu ktorang bekerjasama especially masa parents aku tade. huhu :) Loveyousomuchlar..

Sweet note: Wootttwoott! aku hope lar kau dapat kekal dengan kak fyzaa. Jangan buat dia sedih. Tipu dia or pape jelar.. Aku nak jugak tengok kak fyzaa f2f. and gentle sikit bawak kak fyzaa datang rumah kita ni. Tak payah risau sangat mak marah kau bawak kak fyzaa datang. Apa gune kau ada adik perempuan kalau tak leyh membantu. heeee~



PAST | PRESENT