/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



SPM candidates
Hari ni aku dah betulbetul sihat dari penyakit yang kini kian merebak kepada ahli keluarga aku yang lain. Dengan bangga aku sebarkan wabak demam tersebut. HAHAHA.. Nasib lar sekarang aku dah sihat so boleh lar pergi sekolah untuk beberapa hari sebelum aku meninggalkan Sekolah tu foreverrr! Yeahh! saat yang dinanti nantikan bakal tiba dan akan ku tunggu sehingga saat akhir pada tarikh 5 DISEMBER 2011..

Okay chill bebeh :) Aku an nak exam so tak lengkap kot barang barang untuk perjuangan aku tanpa ucapan and mohon restu/maaf dari korang *ceyhh cam lar korang ada ajar aku kimia, bio, fizik n segala bagai tu kan.. Tapi pun boleh lar kan. Mane lar tahu aku ada buat silap dengan korang kan kan kan..

Dikesempatan aku boleh mengONLINEkan diri ni untuk update blog yang tak berapa usang ni. 
So
|
\/
  • Aku nak minta maaf law aku ada tulis entry yang menyakitkan hati or terkaitkan diri korang dalam ni. So sorry dear :)
  • Doakan aku dapat menjawab SPM dengan tenang and idea datang mencurah curah time aku tengah jawab exam uh.
  • Doakan aku dapat keputusan yang cemerlang and the best lar kan. Insyaallah :) 

Okay FULLSTOP!! malas lar cakap banyak banyak.. Save tenaga menaip, better pergi buang tenaga pada esei yang 2,3,4 muka surat tu kan. hohoo.. Katang aku tulis karangan panjang lajak gitu. heeee~ :D kbai semua.. kiss ckit --> muaxhhhh :*


PAST | PRESENT