/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Thanks to all :)
Ehh, sekejap je kan masa berjalan. Aku selalu rasa diri aku ni cam kecik je, boleh pergi sana kemari berkepit dengan parents aku. Pergi mana mana tak boleh lama lama berjauhan dengan parents. Okay now aku dah besar, sevenTeen oke. Zaman remaja aku bakal bermula #poyo, abaikan. Yang dulu bagi aku kakak kakak, sekarang bakal menjadi makcik makcik. Haha. Like this more lar ♥

Nah tengok muke bakal makcik yang aku maksudkan tu
|
\/
.
.
1
.
.
.
2
.
.
.
3
.
.
.
auuucaaakkkkk!
kak ngah -farhana-
Ni lar muke baru yang bakal menjadi makcik makcik. Okay smile :) Ta mao mara jiha k ^^ 

Okay ni pulak pics kak ngah dengan tunang dia. Siapa lar name hamba allah ni. Law tak silap, jeff kot. sorry atas masalah teknikal yang dihadapi. Hahaha

Okay abes dah pics bakal makcik tu. Layan benda lain pulak
|
\/
Ni abang long aku. Poyo kan. Kenapa lar dia rosakkan pics aku dengan muke dia yang macam ikan buntal tu. Adehh =.="  *Peace bro~
#Masa ni, abang dans tidak dapat dikesan. So tak ada pics dia.

Ni awek yang suke rampas kekasih aku #okay tipu je. Aku nak budak kecik uh. Tapi kak fifah tak bagi. Haishh, kedekut siyhh! 

My parents picca :)
Sorry snap pics ni senyap senyap. Nasib ayah aku je cool, pandang jugak camera. Tapi tak smile pun =.=" Tak pelar janji ada pics dyorang. 
Tue dah ayah aku ni, uban penuh dikepala. Peace @.@\/ 

Ni semua barang yang aku sayang. Sebab semua ni pemberian orang pada aku. Benda paling berharga ialah hadiah from parents aku. Tak kesah lar barang tu kecil or besar. Yang penting barang uh daripada dyorang.
Big smile to both of them ^____^

Hadiah katak hijau tu from ayah aku. Masa tu dia pergi terengganu ada meeting. So aku suruh beli teddy bear dengan harapan teddy bear uh besar. Bila dia balik, just beli yang kecil. Adehh =.= Hampa sekejap. Tapi aku faham, ayah aku bukan pandai beli benda benda cam uh. Dekat mak aku dia just beli bunga tapi agak sweet lar beli bunga dekat isteri kan. huhu :)
Kalau mak aku, sungguh tak terhingga pemberian dia.
Then yang lain lain uh from orang disekeliling aku yang comel and ensem. Thanks alot

penutup pics dan kata
|
|
\/
Aucaakkk! Ni lar makhluk asing yang selalu tulis benda benda yang mengarot dalam blog ni. Siapakah? of coz lar si jiha ni kan. Okay stop, aku just nak cakap terima kasih kepada pasangan kembar (tiqah & zura) yang baik hati sebab bagi aku hadiah tu. Sayang korang sangatsangat. muaxhhhh ♥


PAST | PRESENT