/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Rindu rindu rindu =)
hye all. wahh2, lame gler aku tak menyemakkan diri dalam blog ni. Huhu. Almaklum lar sekarang ni aku tengah busy ngan kerja yang sememangnya aku tak harapkan. Guess what? terpaksa datang lepar banjir untuk kerja kedai makan nenek aku. OMG! tension dowh. Dah lar nak online pun line low gler gler. Okay chill =) Bosan yang amat sangat berada disini. Nasib aku ada cousin yang leyh spend time ngan aku. The bad story is dy lak kena pergi PLKN at temerloh. How could u leave me alone ='(   Sabar jelar kan. Hope nanti bila dia tak ada kat sini, aku still leyh join mak saudara aku. Paling teruk pun layan abang sepupu aku yang senget uh. heee~

Rindu weyhhh at family aku kat kuantan. Mummy, i miss u =(  Bila lar aku nak balik dekat rumah aku ni. Rindu yang teramat sangat dekat family aku. Especially at abang and nadhirah. Aku nak balik tapi takut naik bas sorang sorang. Adehh =.=" Kalau lar Mizi rajin nak amik aku dekat sini, kan bagus. Ni setakat dekat terminal baik tak payah. Aku pun dah biasa balik sorang sorang dari terminal uh. Hurmmm.. 

Next story lar. Aku and shahrul dah okay sekarang even aku ada jugak bergaduh dengan dia. Almaklumlar kes dulu belum selesai lagi. Masing masing still ada tak puas hati. Hari tu aku keluar dengan dia, selepas aku putus ngan khalil. Tension gler dowh masa uh. Ase cam down yang teramat sangat. Thanks sebab dah buat aku happy masa tu. Thanks alot =)

Lastly, aku nak minta maaf if aku lama tak update blog ni. ORANG KERJA kan #selok bin senget =.="  huhu.  Beria aku cakap, macam lar ada orang nak baca blog aku yang entah pape ni. Huh! Okay lar aku nak berambus dari sini. Kbai all =) Love you more lar. Kiss ckit :* muaxhhhh


PAST | PRESENT