/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Everything is different now =)

Jauh dari lubuk hati aku, aku betul betul bersyukur memiliki orang seperti dia. Mungkin hari ini berakhirnya gelak tawa, senyuman dan kasih sayang aku dan dia. Walaupun aku kelihatan biasa seperti tiada apa yang berlaku, tapi dalam hati ini masih hadir rasa ingin tahu mengenainya. Fikiran aku kabur yang kadang kala aku sendiri tidak memahaminya.

Aku dah penat untuk menangis, penat untuk mencuba, sekarang aku masih tersenyum walaupun hati aku sakit. Biarkan semuanya berlalu. Apa yang aku ingin buat ialah pejam mata dan tidur, sebab itu adalah cara terbaik untuk mengubati luka dihati aku. Kbai semua =)


PAST | PRESENT