/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Pernah dulu aku memohon pada Tuhan agar kuatkan hati aku dan memberi aku jalan yang terbaik. Aku merana kerana mencintai dia. Aku tahu mungkin ini jalan terbaik dengan melepaskan dirinya. Dan berhenti mencintai dia. Setiap apa yang berlaku ada hikmahnya kan.


"Saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan seiring,
saat tiada lagi waktu buat kita berkongsi cerita gembira,
cukup saja aku merapatkan jari jemariku.. menangkupnya..
lalu mendoakan dirimu
dengan cara itu, aku memohon
aku memohon agar Dia selalu menjagamu ♥ "

Last friday, aku ada appointment dengan doc di Kuantan Medical Centre. First check pada pukul 11, aku kena pergi makmal untuk ambil darah. #Huishhh, seram sangat sangat tengok darah. Rasa nak pengsan pun ada =.=" Then pada pukul 2.30 ambil report. Second check pada pukul 3 lebih, kena buat ECG. Haha, #sumpah geli kena kepit dengan benda alah yang cam mesin current uh. Third check pada pukul 5, scan jantung. #Wahh, teruja gler tengok jantung aku berfungsi :D Lastly pada pukul 6, ambil ubat difarmasi. Tunggu nak dekat setengah jam tapi angka giliran aku tak ada pun. Disebabkan terlalu lama so aku pergi balik tanpa ambil ubat ubatan tu. Haha #padan muke, tanggung lar sendiri rasa sakit tu :P

--> Beberapa minggu lagi aku akan menjalani pembedahan di Hospital Ampang Puteri, Kuala Lumpur.Say GOODBYE ! ^__^


PAST | PRESENT