/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



when girl become boy..Oyeahh!!
Nina : Kenapa masa saya salam dengan abang dans, saya rasa tangan dia lembut je. Best pegang tangan dia. Tapi kalau pegang tangan kak yan dan kak jiha. Rasa kasar je #sambil buat muka selamber

Yan : Eleyhh, mane tak nyer. Dia bukan buat kerja rumah. ktorang kena buat macam macam kerja. Kerja abang dans hanya makan, tido dan maen games. Tu je !

Jiha : Bleyh lar tangan dia lembut, muke licin. Pakai barang barang aku. Pencuci muka, toner segala bagai. Minyak wangi pun kebas aku punye. Pakai losyen setiap hari. Mane tak macam gegirl nyer. Haishhh #still tak puas hati.

Ceyhhh!! Aku rasa menyampah dengar nina cakap macam tu. Puji segala bagai abang aku tu. Hahaa. Tadi dah terbukti kenapa tangan dia lembut then tangan aku k***r. Adehh =.="

Pagi tu ayah aku kejut suruh bangun then mandi. Cepat cepat aku mandi. Lepas siap makan. Aku kena tolong ayah aku gergaji kayu untuk buat kabinet. OMG ! Aku rasa katang pulak buat kerja lelaki.. Then lepas dah siap tu kena mengecat segala bagai benda alah tu. While, abang dans plak still tidur. Then bangun pun sebab dia ada urusan dekat jpj. Kenapa lar ayah aku tak kejut abang aku untuk buat sume kerja ni. kenapa mesti aku =.="

Bila pukul 12 tengah hari, kena pergi amik adik aku dekat sekolah. Time uh aku kena siram pokok bunga dekat luar. Then mak aku suruh abang dans pergi ambil. Guess what? Dia cakap dia tak nak ambil sebab takut hitam. Errr, please larhh. Menyampah aku dengar. Akhirnya, dia pergi jugak..Oyeahhh! Rasa nak melompat lompat ketawa dekat dia. HAHA!


PAST | PRESENT