/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Permintaan En.Kong :D Hahaha
Oyeahh oyeahh! :) Bersemangat gila aku nak menaip malam ni :) *winkwink* Bytheway kan, apa yang korang buat hari ni? Aku dah tade aktiviti nak buat apa untuk esok dan seterusnya =.=" Begitu membosankan ! Tape tape cuti ni kita putihkan diri dengan berada dirumah 24 hour eh. Hahaa *cam sengal je*
woottt woott ! Ada orang buat permintaan untuk masukkan nama dia dalam blog aku yang ciut miut ni lah~ Bhahahaha! *Berlagak tahap gunung* Kong oh kong~ Kenapa nama kau macam tu =.=" Pelik semacam je. Okay gurau je~ Biasanya kan, kalau aku sebut nama kau depan member aku yang lain mesti dyorang tanya aku->  "kau ni chinesse ke"? Hahahhaa Terbahak bahak aku gelak sampai nak tercabut anak tekak. Chinesse lar sangat kan =..=
Muka chinesse ke ni? Hahahhaa!
Sorry ngek aku ambil pics ni tanpa izin kau dalam fb :) Tape tape kau tak marah kan *winkwink* ;) Tapi kan, seriusly kau comel. Hahahaha! *perasan lettew~ Tapi dalam pics ni jelah yang comel :P

Seperti permintaan anda, Inilah kisah kita..kottt

Banyak kali kau try nak bercakap dengan aku kan? Tapi kesian sebab aku tak care pun dekat kau. Almaklumlah aku kan pemalu orangnya *Sila gelak sambil menari nari* Hahaha gurau je.
Ingat lagi tak time mule mule kau tegur aku?, masa tu kau tengah lepak dengan agus, then aku balik dari kedai. Aku beli aiskrim. Aku bagi dekat agus tapi tak bagi pun dekat kau.
"Eh aiskrim untuk aku mana?"
"tade, beli sendiri lah"
Then aku tengok tv, tak care pun dekat kau. Hahaha :D
Second, kau add aku dalam fb. Then aku panggil kau bateri kong. Hahaha. Third, masa aku tengah mop lantai dekat kedai tok, kau tetibe jerit nama aku dari kedai seberang
"Oiii ! Agus ada mana?"
"Dekat rumah dia lah"
Then kau datang dekat aku, kita berpotpet apa entah *aku lupa* Hahaha
Lastly, kau lepak dekat rumah agus sampai nak dekat maghrib. Masa tu aku tengah tengok tv dekat sofa sambil mesej. Tetibe::
"Weyhh nak bb pin"
"mende plak kau ni, aku bukan pakai bb"
Muke sebek je kau ni :P Hahaha. Dah sah sah terpampar dekat fon uh tulis Samsung. Tetibe je minta bb pin, kan dah malu. Hhahaha :D
And then tu last kita jumpa kot =.=" *aku lupa lagi*

--> Disebabkan aku tak berapa care dekat kau, kau mark muke aku ni sebagai seorang yang SOMBONG =.=" So sad :'(  teruk betul kau ni. Huh! Nasib sekarang kau dah sedar yang aku ni punya lah peramah+periang kan? Hahaha *suke betul masuk bakul angkat sendiri ni* Weyh weyhh kau tahu tak, aku rindu gila dekat kau. Nak dengar kau berpotpet cam orang gila. Bila entah kau nak datang jumpa aku ni =.=" Dah lah balik Kuantan tak pernah pun nak contact aku. Asyik asyik kantoi dekat fb je, Senget punya kawan ! Nanti aku jumpa kau, aku nak sepak kau boleh tak? Haishhh *buat muka garang ni* haha *kidding*

Okay stop it. Cukup lah sampai sini je aku menaip, nak mental dah ni mikir ayat nak tulis =..= Kbai semua, sayang korang, muahhh sikit --> :*


PAST | PRESENT