/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



kebosanan
Seisly aku sememangnya malas keluar rumah especially time time cuti macam ni. Aku hope lah jangan lah ada orang ajak aku keluar untuk perkara yang tak berfaedah =.=" Kalau dah semput sangat nak suruh aku keluar, sila beratur depan pintu pagar eh *Biar anjing dekat luar tu gigit* wekkk~ :P

Hari ni ada kenduri dekat rumah jiran aku, so tak payah sibuk nak fikir lauk ape yang nak masak hari ni :) *sambil lompat bintang dekat dapur* Hahaha. Okay sumpah bising gile dengar orang berkaroake. Rasa nak jerit suruh dyorang senyap. Tapi tak boleh so aku pasang lagu korean kuat kuat! Oyeahhh! Gempak gempak.

Beberapa minit kemudian, ada makcik makcik lalu tepi tingkap bilik aku. 

"Amboi anak dara pasang lagu kuat nyer" *kena sound* 

Okay off lappy =,=" <-- padan muke aku~ Golek golek atas katil ambil phone, main games.  Main sampai level 15 kalah. Hahaha Okay fedup. Tetibe nampak pulak watercolour dekat rak buku. Dapat idea gile untuk menconteng dinding yang kosong tu. ngeee~ :D 

Tooiinnkkk toinnnkkk! Kebaaaboooommm!
ini lah hasilnya. cam kelakar je kan =.="
"Seronok menconteng"

Sumpah terkejut beruk aku ada orang sound dari belakang. Okay chill :) Ayah tak marah pun. Lalala~ Itu sahaja aktiviti aku untuk hari ni. Hahaha. Bapak segala bosan nyer =.=" Nak keluar memang malas so sabar jelah. Kbai semua :) Muahh :*


PAST | PRESENT