/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



boyfriend angkat :')
Anneyaseo :) hari ni merupakan mood ala ala korean. Because i found someone that very handsome like kim hyun joong, sun woong and yoo seung hoo. Okay name dia Adam mikhail <-- anak saudara client aku dirumah sakit jiwa iaitu imran ibrahim. Hoho ^o^ Seronok rasa dapat mention name dia dalam ni.. hahahaha :D Tape imran tu cool je orangnya kan~

Adam Mikhail Omey!!
Haaa comel tak? Sape cakap tak comel meyh nak sepak masuk dalam sungai pahang biar kena makan dengan buaya then baru kau tahu budak tu comel ke tak *muka garang versi mak tiri* hahaha.
Disebabkan aku single boleh tak nak ambil budak ni jadi boyfriend angkat *macam wujud =.=" Sesungguhnya aku dah fall in love dengan budak tu. And kita geng kan adam! Sama sama tak suka kucing tapi suka arnab. Awesome kan!! hohoho ^o^   Pape hal nak kena mintak izin dengan bapa saudara dia  yang kejam tu :P

Aku paling suka tengok gambar dia yang ni
|
\/
Woooo sumpah melting. Tersangatlah comel :3 Tak kire lah macam mana pun, tetap nak dia jadi boyfriend angkat aku *menggatal nak mampus* hahahaa  Okay stop it~ Semua ni hanyalah khayalan semata mata..


What's on your mind?
-> Atoiii, mak ayah aku ni.. Romantik romantik pulak dekat sebelah ni =.="  Aku nak masuk dalam bilik lah, malas ganggu orang tengah berjiwang ni :D hahaha. kbai semua



PAST | PRESENT