/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Duhai hati
Macam mana aku nak lupakan kau kalau kau selalu muncul depan aku? Hati aku sakit sangat. Tapi sakit macam mana pun aku, aku tetap tak boleh berhenti dari tengok kau. Hurmmm. Kalau aku tahu ini akibatnya, aku takkan pernah terima kau dalam hidup aku dulu. Macam mana nak hilangkan semua perasaan ni ! Rasa fedup sangat sangat. Hurmmm

Duhai hati, Sedarlah bahawa hidup ni bukan hanya untuk ketawa, adakala kita perlu menangis agar kita tahu betapa berharganya airmata kita tu. Bersabar and be strong untuk hadapi semua ni okay. Ingat allah masih ada. Maybe ni ujian untuk aku. Ujian dimana aku akan memperoleh sebuah kejayaan. InsyaAllah, Amin!




PAST | PRESENT