/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Kadang kadang hati ni nak sangat kau tahu yang aku betul betul ambil berat pasal kau, sayangkan kau dan nak jadi orang yang first dikalangan sahabat kau. Tapi nak buat macam mana kalau kau memang tak pernah nak cara pasal aku. Tak pernah nak anggap aku ada untuk kau masa kau susah dan senang. Kau perasan tak semakin lama hubungan kita semakin jauh. Even kau nak pergi sambung belajar pun aku tak tahu. Kau tahu tak perasaan aku macam mana? Rasa sakit sangat. Kau tak anggap aku wujud ke hah?? Aku sedih bila dapat tahu semua benda daripada mulut orang lain :'(

Bila kau tinggalkan aku untuk kawan kawan kau yang lain, aku terima sebab aku sentiasa nampak kau walaupun dari jauh.
Bila kau berebut something dengan aku, aku sanggup lepaskan semuanya untuk kau walaupun aku betul betul mahukannya.
Bila kau tengah bersedih, aku sudi dengar luahan hati kau walaupun masa tu hati aku pun tengah bersedih.

Walau banyak mana pun kau sakiti aku, aku tak pernah rasa kecewa sampai macam ni sekali. Sumpah aku sedih. Airmata aku memang murahkan? Senang senang je mengalir. Hurmm.. 

Dari kecik sampai besar, kita tak pernah bergaduh just kadang kadang aku yang suka merajuk. Tapi merajuk aku sekejap coz aku tak boleh kalau tak ada kau. Bila aku merajuk mesti kau cakap macam ni:
"Kakak mana boleh merajuk dengan adik kan? hehe" 

Aku sayang kau sangat sangat. Kau lah satu satunya kembar yang aku ada. Aku rindu nak berpotpet dengan kau sampai tertidur. Rindu nak sharing sharing baju and tudung. Rindu nak pergi menggila dengan kau dekat mall. Semuanya! Aku rindu kau!

Again and again aku menangis untuk kau. Aku tak marahkan kau sebab tak pernah nak ingat aku, aku cuma marah sebab kau nak pergi jauh dari aku tanpa beritahu aku. Tak habis fikir aku kenapa kau tak pernah nak cakap dekat aku semua ni.. Kenapa mesti orang lain yang tahu segala galanya tentang kau? Hurmmm


PAST | PRESENT