/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Pengalaman mengajar kita :)
Eh awak awak disana, sudah kumpul rindu seguni untuk saya tak? *perasan ada orang rindu* -_- K fine mane ada orang rindu dekat aku pun kan. so sad meyh :'(    Ececehh bajet touching segala bagai. hahaha. *okay serious* I really really miss this blog.. Tapi nak buat macam mana kan, tak ada story telling untuk dikongsi. Almaklumlah aku tade cerita happy macam korang semua :) 

By the way, First time aku boleh stay sejauh ni. Alhamdulillah :) Pengalaman sememangnya mengajar kita untuk lebih tabah dan kuat dalam menghadapi liku-liku dalam hidup ni. Kadang-kadang pengalaman membuatkan aku lebih mengenali diri aku dan orang disekeliling. Cukup untuk aku guna semua pengalaman yang ada untuk mencegah. Aku tahu apa yang terbaik untuk aku, hanya satu iaitu teruskan dengan prinsip aku sekarang. Insyaallah aku takkan berpaling lagi :)

Aku tersangat sangat menghargai kehadiran dia buat aku. Insyaallah antara kami takkan ada istilah "couple" Cukup sekadar sahabat.
 Macam dia selalu cakap; kita merancang tapi allah yang menentukan :)
 Woottt woottt melting sekejap dengan dia. Hehehe. 
> Walau kadang-kadang dia ni tak care pun dekat aku -_-Tapi aku tetap bersyukur dapat kenal dia.  Dia sentiasa ada untuk tegur kesalahan aku. Walaupun dulu kami pernah gaduh, aku tahu niat dia just untuk menjaga aku. Aku hargai semua tu, terima kasih :)




PAST | PRESENT