/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Alhamdulillah

Ya Allah, aku bersyukur sangat sangat sebab dapat selesaikan tugas ni dengan mudah. So tade lah lepas ni aku susah payah nak buat research. Tak sia sia aku stay lama dalam bilik guru tadi untuk tukar tajuk research aku ni :D Thanks juga pada cikgu Normahiza and cikgu Siti Juliana sebab suggest banyak idea tentang research tu. Hope sangat sangat aku dapat buat tugas ni dengan lancar. Sekarang just tunggu bahan bahan kajian daripada ayah aku. Then pergi Pejabat TH dekat Kuantan; minta tolong pakcik wan dan kak sarah untuk temubual and snap pics :) Oyeahh! I like it so much :*


PAST | PRESENT