/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Kawan aku awesome. Kau ada?
Bukan senang nak cari kawan yang boleh buat kawan masa kita tengah susah kan? Sekarang ni ramai gile orang bertalam dua muka. Eh bukan dua muka tapi bermuka muka. Depan orang tu bapak segala baik nyer, belakang kutuk kutuk. Hebatkan orang jenis cam tu :D Hahahaha. Tak dinafikan golongan tersebut penuh dengan sifat hasad dengki. Berdengki bila orang lain lebih dari dia. And paling Awesome, diorang ni boleh berlakon dengan baik sekali. Yeahhh Good Job *thumb up* Ape kata aku suggestkan korang masuk bintang mencari bintang. Confirm terpilih :D Hahaha!

Eh chopp! ape yang aku mengarut ni? *hanyut 2saat* Haha
Actually nak cakap yang saya ada kawan yang sangat sangat awesome. Kau ada? Maybe bagi korang dia ni bukan bagus sangat. Eh lantak korang lah nak anggap kawan aku ni ape. Yang penting aku tahu sikap and budi baik dia. Maybe jugak ada orang akan menyampah dengan kawan aku ni. Ada aku kesah? Macam korang bagus sangat :P Opsss terlebih emosi plak *sabit* 

Wahh adakah ini aku? Hahaha. Memang hari ni aku layan feeling kott :D Dalam persahabatan ni, kejujuran itu penting. Terima kasih sebab jadi sahabat yang baik untuk aku. Hope tade orang ketiga yang serabut+menyemak dalam kehidupan kita. Orang  lain tak pernah tahu yang kita akan solve masalah kita dengan baik and akan menegur antara satu sama lain walaupun ia menyakitkan hati. Tak puas hati cakap, tak payah nak sembunyi sembunyi <-- Kan lebih baik dari bercakap belakang belakang. Huhu ^^

The end and fullstop..
Ek eleyhh syok macam ada orang nak bace kau punya blog :P Eh kisah plak aku? Haha. Kalau tak suka jangan nak menyemak dekat sini lah sayang. Maybe korang boleh click [X] dan berambus terus dari sini. Kau menyampah dengan aku? Aku berdouble double, triple triple menyampah orang serabut cam kau ni. Eh emosi lagi -_-" Erghhh! Kbai semua. Assalamualaikum wbt :)


PAST | PRESENT