/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



3 week more
Tak sabar weyhh nak tunggu bulan depan. Lagi 3 minggu untuk habis semester 2. By the way banyak lagi yang aku tak study. Almaklum lah semua benda alah ni melalaikan aku dengan automatik. Bukan secara manual lagi.


Mak!! Tolong saya! Putuskan talian streamyx selama 3 minggu ni. Just for 3 week. Please please *dengan harapan orang mendengar* 

arghhh stress. Aku perlu seseorang untuk support aku study. Untuk aku release tension dengan berstory mory dengan dia. Anyone?? Nanti aku belanja makan. I'm serious okay! Hahaha. Tahu dah semua orang tak sudi kan~ Okay bai

Note : Dah tahu benda ni lalai tapi tetap menghadap jugak -_-" Teruk teruk~


PAST | PRESENT