/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Manje ke?
Ni cerita beberape hari yang lepas :D *ek eleyhh baru nak cerita* Biar aku lah ! Tak suka, duk diam diam dekat sane. Jangan nak masuk campur. K stop~
Haritu duduk lepak dekat tempat duduk airin sambil online sebab masa tu geng geng kemetot tu tade dalam kelas. Hahaha. Duduk situ sebab line laju sikit, almaklumlah tempat duduk aku kan depan sekali, so lembab sikit sampai line tu *sabit* haha
Alkisah, tengah duduk beronline tu tetibe geng geng tu masuk kelas. Serious malas nak angkat laptop pergi duduk dekat tempat aku :D So buat tak tahu dekat dyorang

Airin : Jihaa... Nak duduk

Aku : Tak nak bagi duduk. Hahaa. Jap lah...

Tutup segala bagai ape yang online tadi. Pastu terpapar lah gambar destop aku
Syidah : Eh sape tu? Handsome nyer ! 

Aku : Abang aku. Hahahaha! *perasan tahap maximum*

Syidah : Yeker? Handsome nyer abang ka.

Aku : Alorhh ngok, korean lah. bukan abang aku

Syidah : Lahhh.. aku ingat abang ka, nak tengok abang ka boleh?

Puas pulak aku bukak file picture yang berterabur tu :D Okay i found it~
Tunjuk one by one
Airin : Handsome abang ka

Syidah : Muke macam ka lah jiha. 

Aku : eh jauh sekali. -_-

Syidah : Ni abang ka yang ke berape?

Aku : Eh? Aku ada sorang je abang

Syidah : Ka anak ke berape daripada berape orang adik beradik?

Aku : Anak ke 2 daripada 6. Ramai kan. 5 perempuan 1 lelaki

"Hah?? Nipu ar !"
*serentak dyorang cakap + semua buat muke terkejut

Syidah : Eh nipu arr.. Tak caye aku, ka ni anak ke2. sebab tak nampak pun macam anak ke 2

Aku : Bakpe cakap gitu nyer?

Syidah : Yelah, ka ni nampak manja. Macam tahun lepas, zali marah sikit, ka dah nanges.

Aku : Eh sabit pulak. Manja lah sangat -_-

Amni : Betul lah. aku setuju dengan syidah.

Airin : Manja sangat. wekk :P

Aku : Hahaha. senget. pape jelah.

Hahaha. Bila fikir balik, ada betul jugak :D 

Aku marah orang, aku yang menangis. Kalau orang marah aku lagi lah berderai air mata ni :'( Aku jealous, aku menangis. Aku sakit hati, aku menangis. Aku terasa, aku menangis. Dengar orang cerita benda touching touching pun aku nangis. Dengar parents gune ayat sedih sedih pun menangis jugak :(

Ape masalah aku ni? Ni orang panggil manje telajak -_- Haishh teruk teruk ~




PAST | PRESENT