/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Sape pinang sape ni?
Alkisah terdapat satu family yang sangat sangat busy especially hari ahad. Busy pasal ape pun aku tak tahu. Haha. Okay serious mood;  Bangun pagi je tengok mak dan ayah aku yang sedang bersarapan di ruang tamu. Buat muka relax pergi makan *eyuwww tak senonoh anak dara ni* Wooo. agak agak lah. Aku dah mandi subuh tu. Pastu tertidur semula. Hahaa. So aku bukan pengotor lahhh! :3 Then lepas sarapan, ayah aku pergi keluar. Beberapa jam lepas tu, ayah aku balik bawak kereta Hilux pak saudara aku. Pelik bin Musykil betul aku tengok -_- Hahaha. Jelas lagi nyata, ayah aku guna kereta tu untuk angkut atap genting. So funny meyh. Angkut benda alah tu guna kereta macam tu. Guna lah lori ke ape ke. Kan lebih besar :D

Panggil abang, suruh dia tolong angkat atap ni

Ayah suruh panggil tapi aku yang beria terpekik melolong macam cina bolong dekat rumah tu. Hahaa. *padan muke abang* Lepas settle kerja mengangkat atap tu, abang masuk rumah pastu mengadu dekat mak::

Mak.. Tengok tangan abang dah kasar dah angkat atap tu. hurmm *membelek belek tangan dia*

Alaa sikit je tu. Pakailah losyen. Amik losyen icha ni haa *mak hulur losyen*

Eeee.. Boleh tak nak lempang muke abang tu? Menyampah tahap maximum! Gedik mengalahkan aku pulak -_-

Alorhh gedik lah, bajet ada orang datang minang dia. Kalau aku ni tahan lah jugak. *cakap sengsorang*

Tetibe mak menyampuk:

A'ah.. Abang awak tu memang lah. Nanti bukan dia pergi pinang orang, orang yang datang pinang dia. Hahahaha

See~ Mak aku pun rasa macam mana aku rasa ;) So apa nak buat. Abang aku ni memang mengalahkan perempuan. Silap silap nanti, 5 anak dara dalam rumah ni jadi ganas ganas macam lelaki. And anak teruna sorang tu jadi lemah lembut macam gegirl. Terbalik sifat pulak. Haha. Kelakar~ 

***Start imagine***
Omg omg!! No no! -_- k stop imagine. bai bai :P

Note : Tiada kaitan sama ada yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia *tetibe*


PAST | PRESENT