/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



tepuk dada tanya iman
Awak,

Saya respect awak dengan seikhlas hati saya, jujur okay~ Kenape? Sebab awak berubah menjadi seorang yang lebih baik. Awak cantik sangat bila berpakaian menutup aurat. Tapi kan.... Perangai awak tu.. Tak menggambarkan imej awak sekarang. Maksud saya, cara percakapan awak dengan orang lain. Saya tahu pemakaian awak tu dah cukup untuk mencerminkan harga diri dan akhlak awak. Tapi kalau awak selalu MENGUMPAT, MENGHINA, dan MENTERTAWAkan orang lain adakah itu akhlak yang awak cerminkan dari segi pemakaian tu? Tepuk dada tanya iman.. Saya sedar, saya masih lagi tak mampu menjadi muslimah yang betul betul menutup aurat. Tapi saya sedang melatih diri saya untuk menjaga akhlak terlebih dahulu. Saya tak berniat untuk menghina atau menunding jari kepada sesiapa. Saya cuma menyatakan pandangan saya terhadap perubahan awak yang kurang baik. Saya menegur kerana masih banyak mata yang melihat dan berpendapat yang sama dengan saya. Anggap sahaja pendapat saya ni sebagai panduan awak berubah menjadi seseorang yang lebih baik. Insyaallah :)

Lots of love
Jiha




PAST | PRESENT