/My Heart Desire

Assalamualaikum
Hey, thanks visit!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : experience teaches us become more mature

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Hack wifi jiran :D
Aci tak nak buat tutorial dekat sini ? Okay tade orang kesah punn  . . Disebabkan aku ni mempunyai kemahiran untuk mengHACK streamyx jiran tetangga . So aku nak buat sedikit amal ibadah . #dah curi wifi orang ada hati nak buat amal ibadah konon . Okay jangan ikut jejak kaki aku . Hahahaha ! 


Secara jujurnya , aku bukan sengaja nak mengHACK ni -_- Tapi terHACK . . #Mengharapkan orang percaye + buat muka kasihan . Alkisah , pada suatu hari internet dekat rumah aku ni tetibe tade . Sumpah fedup . Then ternampak nama connection yang lain . Aku try bukak and masukkan password ikot sesedap hati aku je . Lepas tu aku fikir password yang logik bagi setiap connection tu . Bila fikir balik , password wifi dengan rumah aku berdasarkan nama ringkas ayah aku and nombor telefon dia . So aku try masukkan nama ringkas jiran tetangga wif nombor fon dia . And tak ku sangka betul tekaan aku mengena :D Sekian sudah cerita menghack aku ni -_- Okay stop ~


Let's start . . .

1) Pastikan korang dah tahu nama jiran tetangga .
For example : Zaiton Bin Ismail  # Wajib ada Bin / Binti .  
2) Lepas tu dapatkan nombor telefon dia
For example : 014 - 5****** 
3) Bila dah dapat kedua dua benda alah tu , korang ringkaskan dia
For example : zbi0145******  #jangan jadi bendul sangat buat bentuk ni -> *  Masukkan nombor betul betul . 


Okay done :D 
Kalau tak menjadi padan muke korang . Tapi setakat ni aku dah dapat HACK dua orang manusia dengan cara macam tu :D Malang hidup jiran tetangga aku tu kan . Hehehe :) So SELAMAT MENCUBA ! ! 


PAST | PRESENT